piątek, 2 listopada 2012

Z życzeniami

Moja Babcia - Babcia Daniela, która mieszka na drugim końcu Polski, obchodzi 1 listopada swoje urodziny. Nie możemy jej złożyć życzeń osobiście, ale możemy wysłać jej wysłać takiego oto mmsa. Babcia mimo swoich 81 wiosen ma komórkę i korzysta z niej dość często. Jestem jej jedyną wnuczką i spędzałam z nią KAŻDE wakacje w dzieciństwie, wiec jest mi bardzo bliska. Jej troska o mnie szczególnie mnie zaskoczyła, kiedy to po porodzie dzwoniła do mnie codziennie poradzić, wesprzeć i wysłuchać. Myślę też, że zakochała się w Eryku. Bardzo chciałabym aby poznali się kiedyś osobiście. A póki co Babcia dostaje ode mnie raz w tygodniu mmsa ze zdjęcie swojego prawnuka.

5 komentarzy:

Emma pisze...

Ale fajnie, że masz taką nowoczesną babcię :) I życzę aby jak najszybciej poznała osobiście Twojego cudnego Synusia :)

ZEZUZULLA pisze...

Dołączamy się!:D
No i bomba z komórą!:D

Gosia pisze...

Swietny pomysl z tymi mmsami, prababci nic nie umknie:)

Aga pisze...

ja bardzo podobnie ze swoja babcia... tylko babcia komorki nie posiada, wiec minimum raz na dwa tygodnie dzwonię z relacją:)

Unknown pisze...

Co za babcia :)
Szczęściara z niej :)